Toimitusehdot
Yleistä
Tmi Verde Secondhand, y-tunnus: 3151628-8, myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille Suomessa.
Tuotteet ja tuotehinnat
Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat sisältävät verot, joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.
Toimitustavat ja -kulut
Tällä hetkellä mahdolliset toimitustavat ovat nouto varastolta tai kotiinkuljetus pääkaupunkiseudulla. Olemme yhteydessä oston jälkeen sopiaksemme molemmille osapuolille sopivan ajankohdan noudolle/kotiinkuljetukselle. Kotiinkuljetus on mahdollinen toistaiseksi vain pääkaupunkiseudulla (Helsinki, Espoo, Vantaa ja Kauniainen), tai lisähinnasta sovittaessa myös muualle Uusimaan alueelle. Kotiinkuljetus tarkoittaa tuotteen jättämistä asunnon/rapun alaovelle, ei siis kantamista asuntoon sisälle.
Pääsääntöisesti kotiinkuljetus sovitaan niin, että asiakas on paikalla vastaanottamassa tuotetta, eikä sitä jätetä ulos. Mikäli asiakas ei olekaan paikalla sovittuun aikaan eikä häneen saa yhteyttä, niin tuote viedään takaisin varastolle ja Verde Secondhand pidättää oikeuden veloittaa asiakkaalta toimituskulut.
Tilauksesta mahdollisesti veloitettavat toimituskulut riippuvat itse tuotteesta ja valitusta toimitustavasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut (jos toimituskuluja veloitetaan) ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen.
- Nouto varastolta 0€
- Kotiinkuljetus pääkaupunkiseudulla 15€ (kiinteä hinta, ei vaihtele tilauksen koon/arvon mukaan)
Toimitusaika
Toimitus sovitaan yhdessä asiakkaan kanssa, joten toimitusaika voi vaihdella. Kotiinkuljetuksen voi sopia pääsääntöisesti 1-5 päivän päähän ostotapahtumasta.
Mikäli asiakas valitsee tilauksen yhteydessä maksutavaksi "maksu toimituksen yhteydessä", tulee toimitus sopia viikon sisälle tilauksesta. Verde Secondhand ei voi varata tuotteita tätä kauempaa.
Tilaaminen ja sopimus
Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.
Maksaminen ja maksutavat
Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla. Tällä hetkellä valittavana on joko maksu noudon/kuljetuksen yhteydessä (jolloin maksuvaihtoehtoina ovat käteinen, MobilePay tai tilisiirto) tai Paytrail (katso kohta Maksupalveluntarjoaja).
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2, Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830, www.paytrail.com
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.
Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.
Otamme yhteyttä mahdollisimman pian tilauksen jälkeen sopiaksemme ajankohdan noudolle/kotiinkuljetukselle.
Peruutusoikeus ja palautusehdot
Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran vastaanottamisesta. Jos haluat palauttaa tilauksen, ota yhteyttä meihin sähköpostitse 14 päivän kuluessa tavaran vastaanotosta. Vahvistamme palautuksia koskevan sähköpostin ja kerromme tarvittaessa lisätietoa palautuksesta. Lue lisää sivulta "Peruutusoikeus".
Palautettavien tuotteiden on oltava samassa kunnossa kuin ne olivat toimitettaessa, ja kaikkien tuotteeseen kuuluvien osien täytyy olla tallella.
Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua palautuksen vahvistamisesta. Emme vastaanota palautuksia, joista ei ole ilmoitettu määräajassa tai mikäli niitä ei palauteta 14 päivän kuluessa vahvistuksesta. Kerrothan heti kun otat yhteyttä palautukseen liittyen mikäli haluat että haemme palautuksen kotoasi. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle. Palauttaessaan tuotteita asiakas vastaa itse kuljetusriskistä.
Palautamme tuotteen hinnan (emme toimituskuluja) 7 päivän sisällä siitä, kun palautus on saapunut meille.
Palautusosoite: Kuohukuja 6 D 52, 01600 Vantaa
Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.
Vastuunrajoitus
Verde Secondhand ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.
Erimielisyydet
Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).